Call flow Planner

Intuitivt værktøj til jer der ønsker dynamiske kaldsflow og indhold, der nemt og hurtig kan tilpasses og vedligeholdes. Af jeres egne medarbejdere.

Brug kalenderen

Kalenderen er en kommandocentral for alt hvad der sker i kaldsflowet, døgnet rundt, året rundt.

Alle beskeder, menuer, køer og viderestillinger bliver lagt ind i kalenderen på ugebasis med et start og sluttidspunkt. Fx mandag til fredag fra 8 til 16. Nemt at oprette, nemt at ændre.

Kalender er også planlægning. Lukkebeskeder eller alternative kaldsflow for påske, pinse, ferie og jul kan planlægges flere år frem i tiden.

Nemt at bruge

Call flow Planner er et brugervenligt og intuitivt værktøj. Det er udviklet til den ikke-tekniske bruger, så alle centrale funktioner i et kaldsflow kan håndteres af medarbejdere uden teknisk baggrund.

Med få klik kan medarbejdere ændre i beskeder, menuer og køer, indtale beskeder eller dokumentere kaldsflowet.

Spar tid

Overlad simple ændringer til medarbejdere tæt på opgaven, og frigiv administrator til reelle administrator opgaver. Med rettighedsstyring bestemmer i selv hvilke medarbejdere der har adgang til hvad.

Slut med besværlige ændringer og langsom korrespondance mellem kontaktcenter, IT og eksterne specialister.

Fokus på kunderne

Relevant information og hurtig kontakt til den rette medarbejder er i dag et krav fra de fleste kunder, når de ringer til en virksomhed.

Med grafisk kalender, flowdiagram og overblik over alle lydfiler, er det nemt at analysere og optimere kaldsflowet, så kunderne altid oplever den telefoniske kontakt som relevant.

Se film demoer med features

Hold styr på lydfilerne

Lydbiblioteket er et centralt og samlet overblik over alle beskeder.

Samme besked i flere kaldsflow gør det nemt at holde kaldsflowsne opdateret. Skal fx en servicebesked udskiftes pga. forældet information, sker der centralt og slår igennem i alle steder den er brugt.

Indtal beskeder via telefonen og fordel ud til flere kaldsflow med det samme.

Ad-hoc beskeder kan indtales på forhånd og ligge klar lydbiblioteket eller de kan indtales når der er brug for det. A-hoc beskeder kan placeres før alle andre beskeder og kan times efter behov, fx til en time eller to dage.

Og gør det hele selv

Med rettighedsstyring kan i uddelegere ansvaret for åbningstider, servicebeskeder og akutte ændringer til udvalgte medarbejdere i organisationen.

I bestemmer selv hvilke medarbejdere der har adgang til hvilke kaldsflow, og hvad de har adgang til at se og ændre i. Fx om en medarbejder kan ændre i åbningstider, tilføje ad hoc beskeder og ændre menupunkter, men ikke kan oprette en ny kø.

  • Fuld kontrol over medarbejdernes adgange til kaldsflow
  • Kortere arbejdsgange
  • Færre fejl
  • Mere ejerskab hos medarbejderne

Menu

Menuer kan være simple med tre menupunkter til tre køer, eller de kan være op til 12 menupunkter med flere niveauer under sig. Der er ingen begrænsninger.

Kø er der hvor kunden venter på at komme til at tale med en medarbejder. Mens han hører musik, servicebeskeder og får at vide hvad nummer han er i køen.

Viderestilling

Viderestillinger kan være et alternativ til køer og man kan viderestille til eksterne eller interne numre, fx også søgegrupper.

Integration til CCX, Call Manager og Finesse

Løsningen består af en database, et website og ivr scripts, altså en komplet pakke til at ligge på ccx’en.

Call Flow Planner leveres både som integreret del af Finesse, eller som Stand alone applikation, eller som en kombination.