Ny strategi betød større krav til dynamik og fleksibilitet i Solars kaldsflow

Som led i Solars strategiske kursskifte fra Engros virksomhed til servicevirksomhed, var der brug for et dynamisk og fleksibelt standardsystem til at håndtere Solars indgående telefoni. Ønsket var at kunne servicere den enkelte kunde med målrettet og relevant information og direkte adgang til kundens kontaktperson, uden ventetid, viderestilling eller afbrudte kald.

Løsningen blev Jubars Call flow Planner. Med adgang til køer, beskeder og åbningstider via et brugervenligt interface, kan Solar nu selv bygge og tilpasse deres kaldsflow.

Altid relevant for kunden

Med fokus på kundebehov og den enkelte kundes præferencer, var det vigtig for Solar at kunne skræddersy telefonioplevelsen til den enkelte kunde. Døgnet rundt.

Løsningen er integration til Salesforce og en finmasket routing til et stort setup af agentteams. I første omgang hos Solar Sverige, hvor kunden altid fat i en relevant medarbejder, uanset hvornår behovet for support, råd og vejledning opstår.

Solar Sverige

  • 40.000 kald om måneden
  • Ét telefonnummer til Solar Sverige
  • Kundegenkendelse via Salesforce integration
  • Routning til mere end 60 forskellige forretningsområder/ forretningsenheder
  • Single number reach

Solar sparer tid over hele linien

Med Jubar Call Flow Planner blev løsningen lavet på under den halve tid og de ændringer som brugerne ønsker, dem laver de selv. Solars medarbejdere tildeles rettigheder til netop det kaldsflow, der tilhører deres afdeling. Solar sparer derfor masser af tid både i IT afdelingen, men også ude i de enkelte afdelinger.

” Mange af de ting vores brugere kommer og siger er de gerne vil have en ændring her og der, så er det et stort arbejde for os at skulle ind og lave den eksisterende kode om for derefter at køre test på den. Det tager mange dage inden der er færdigt.

Vores kunder skal kunne mærke, at vi gerne går en ekstra mil for dem, så den korte responstid i Jubars Call Flow Planner er altafgørende. Derfor ligger den primære værdi af Jubars it-værktøj i hele tidsbesparelsen. På bundlinjen koster komplicerede kodninger og lange arbejdsgange, så det er både billigere og hurtigere at lave ændringer i det nye system”.

Det er både billigere og hurtigere at lave ændringer i det nye system, Ulrik Nielsen, IT System Architect hos Solar

”Du afgrænser hvor mange moduler, hver enkelt medarbejder kan arbejde med og med den rollebaserede adgang har systemets administratorer stadig fuld kontrol med hvilke kaldsflow brugeren kan ændre på.”

Ulrik Nielsen, IT System Architect hos Solar

For brugeren handler det om at være tryg

Jubar Call flow planner er designet med udgangspunkt i at give brugeren en god og tryg oplevelse. Derfor er systemet brugervenligt, overskueligt og viser kun de funktioner og data som er relevante for brugeren. Rollebaseret adgang sikrer, at brugeren kun har adgang til relevante dele af systemet.

Jubar Call flow Planner

  • Nemt og brugervenligt

    • Nemt og hurtigt at lave ændringer
    • Ingen teknisk support
    • Optimer arbejdsgange
    • Spar tid
  • IT demokrati

    • Rollebaseret adgang
    • Uddeleger til relevante medarbejdere tæt på opgaven
    • Færre opgaver til system administrator
    • Større medarbejdertilfredshed
  • Standardsystem

    • Standardscripts
    • Gennemtestet
    • Mindre behov for CCX eksperter
    • Færre fejl
DEMO FILM – se hvor nemt det er
Læs mere om Features
Kontakt os og få mere at vide